Accepterad eswille | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eswille

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? eswille

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: James Capital 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, pratglad och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjena tjena, min karaktär heter James Capital, James är 21 år gammal och är född den andra februari, James gillar att hålla på med bilar då han själv har 1 saab som han har jobbat lite med, på hans saab har han fulltrimmat den och nästan fullpimpat den, de som saknas på saaben är underglow, han tänker fixa det till röd färg då han tycker röd och svart passar bra. James har en familj som också bor i staden men hans mamma lever tyvärr inte då hon gick bort i egypten, james har 1 pappa och 1 bror, hans pappa heter ahmed capital och hans bror heter Mehmed capital. han pappa är 51 och är född 5 juli, james bror är 19 och är född 21 augusti. James mål är att bli en känd kriminell som aldrig blir tagen av snuten, james kommer ligga lågt och göra väl planerade rån så att polisen aldrig får veta vem james är så han aldrig åker in i fängelse. Om han ångrar sig med att bli kriminell så kommer james börja jobba på falck då han tycker det är kul att hålla på med bilar. James kommer försöka bli biträdande chef på falck om

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med socialt samt bra rp med många olika scenarion där det blir en rolig rp för ens båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att det blir roligt för båda parter i ett scenario och inte spela för ens egna vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag körde på någon och körde där ifrån direkt och därav blev jag bannad, efter det så har jag aldrig gjort om samma sak igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (när du dödar nån utan en riktigt anledning) metagaming ( är när du tar infarmation utanför fivem o använder senare den infarmation ig) copbait ( är när du får polisen att jaga dig när du kör för snabbt eller typ börnar framför polisen)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka