Accepterad eswille | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eswille

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Williamberg0707/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? eswille#6969

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Tjena tjena, min karaktär heter James Capital, James är 21 år gammal och är född den andra februari, James gillar att hålla på med bilar då han själv har 1 saab som han har jobbat lite med, på hans saab har han fulltrimmat den och nästan fullpimpat den, de som saknas på saaben är underglow, han tänker fixa det till röd färg då han tycker röd och svart passar bra.
James har en familj som också bor i staden men hans mamma lever tyvärr inte då hon gick bort i egypten, james har 1 pappa och 1 bror, hans pappa heter ahmed capital och hans bror heter Mehmed capital. han pappa är 51 och är född 5 juli, james bror är 19 och är född 21 augusti.
James mål är att bli en känd kriminell som aldrig blir tagen av snuten, james kommer ligga lågt och göra väl planerade rån så att polisen aldrig får veta vem james är så han aldrig åker in i fängelse.
Om han ångrar sig med att bli kriminell så kommer james börja jobba på falck då han tycker det är kul att hålla på med bilar.
James kommer försöka bli biträdande chef på falck om han vill börja med de jobbet, när james har känat ihop lite pengar så kommer han köpa sin dröm bil, och det är en bmw m2 som han senare kommer fulltrimma och fullpimpa så han kan ställa ut den och tävla i tex street race med den.
Varför just james började gilla att hålla på med bilar var för att hans pappa höll på med mycket bilar, james pappa hade en svart lambo som han jobbade mycket emd och james fick vara med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli ska bli medlem på unive är för att jag vill ta min rp och andras rp nivå till en högre nivå så den bli så bra som bara går, och så att jag kan köpa krim eller börja jobba på falck då jag vet att man måste va medlem för att bli krim eller börja jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre rp och en högre rp nivå så att de är fler som ökar sin rp nivå då man lär sig av andra, för att höja min rp nivå kommer jag ifall jag börjar jobba på falck göra en utvecklad lagning genom att skriva en låång /me, det kan vara att jag felsöker bilen, sedan får upp vad som är fel, sedan hämtar jag en låda med delar, skruvar bort de dåliga delarna i motorn och sätter ditt dom nya, sedan skriver man: skruvar ditt skruv 1.2.3 osv tills man är klar. ifall jag blir krim kommer jag va en kriminell person jag aldrig blir fångad av polisen genom att ligga lågt och göra välplanerade rån så att jag inte åker in.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör ett scenario som är roligt för båda parter så att man själv inte spelar för att vinna scenariot utan för att göra de kul för både mig och de andra (alla som är med)

Hur hittade du Unive? Jag var sugen på att börja med fivem och då sa mina kompisar att jag skulle testa just unive och då gjorde jag de, och jag tyckte unive va en jätte bra server så jag fortsatte.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka