Nekad Estuarez | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Estuarez

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zuttlan

Ditt Hex-ID: 1100001032954c1 (Hex)

Vad är din discord tagg? Zuttlan#4354

Vem var det som bannade dig? RashX

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag försade mig med halv ooc ordet /flygbiljett då jag ansåg att de andra kom in vädligt stressigt o själva bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt o paketera i weedstället med 1 vän plötsligt kommer 4 grabbar in med vapen tar tag i min vän samtidigt som de hotar mig samt en annan random där inne om att det är 30 procent som gäller lägger vapen på oss o tänker att de ska råna oss.. jag har läst på reglerna och så som jag upfatta det får de OM de är mer än oss som de va endast be oss lämna o de hade vi gjort om de nu gjorde så.. Men detta va vapen hot samt rån inne på weed stället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej och ja
Nej för jag faktiskt sa fel ord men det kom ut eftersom jag blev väldigt stressad o förvirrad då jag va 100 på de absolut själva bröt mot reglerna samt att man absolut inte får göra så .. Så för de ber jag såklart om ursäkt för
sedan Ja för de faktiskt bröt mot reglerna? att be oss lämna för det va fler än oss gjorde de ej de kom in direkt med vapen samt hot o ville råna oss och det ansågs vara mot reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare blivit avstängt då jag råkade bryta om Blocket lagen angående baseboll trä som jag mycket noga har lärt mig av o aldrig gjort bort mig där igen. så utav den situationen har jag läst på samt tagit in på ett positivt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut hade kunnat kolla upp om de faktiskt var så att de fått tillstånd från er att plötsligt kunna göra så som de gjorde. Men som sagt i den sitsen där man har på sig såpass mycket o man tänker dessa bryter ju mot lagen helt så var det en väldigt stressig o stissig situation och för de ber ja om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig att ta de som de kommer och undersöka saken i efterhand istället för att bli stressig i mina ord som ledde fram till halv ooc avstängningen.. har återigen läst igenom vad som är ok samt inte och tycker att de kanske va fel från båda sidor då de faktiskt kom in hej vilt med vapen osv men från min sida har ja lärt mig även om de andra bryter mot nåt ska jag rpa mig igenom det i fortsättningen. Samt hoppas man får en chans att bevisa detta o slippa avstängningen då jag spenderar väldigt mycket tid på detta och att det kanske inte var så jätte allvarlig grej från er sida att se på detta men kan som sagt bara hoppas!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka