Accepterad Estuarez | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Estuarez

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zuttlan

Ditt Hex-ID: 1100001032954c1

Vad är din discord tagg? Zuttlan#4354

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rpar inte med sjukvådare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fail rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev buren till sjukhuset hade varit kidnappad o skjuten kom till sjukhuset men eftersom de tog ett par minuter så märkte jag ej av att min mus o tangetbord ej funka samma med mic brukar krångla ibland använde usb till de mesta så händer att de krånglar men just då visste ja de inte för jag försökte skrika till sjukvårdaren flera gånger . men de hörde mig inte sen försökte ja skriva med då märkte ja att det är någon som inte stämmer med datan.. efter jag startat om den så kunde ja gå in i discord igen o då funka de normalt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. utifrån vad som skedde på sjukhuset va den korrekt men finns en realistisk anledning till varför det hände datorn fick sig ett flipp som de brukar göra då o då så ja kunde varken skriva eller prata med dom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va ett tag sedan för baseboll trä som ja skrev på blocket men aldrig hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat identifierat problemet snabbare kanske eventuellt starta om datan men blev rädd att ja skulle försvinna från gamet så hoppades de skulle lösa sig med tiden men han bli ban innan endå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? lärt mig att gå köpa kabel o förhindra så liknande problem inte händer då de kan skada mig ingame

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka