Accepterad Esteban | Medlem ansökning [Nisse47] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esteban

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Esteban

Vad är ditt discord namn? Estebanrr#9749

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars johansson 18 år gammal och kommer från göteborg. Han är uppväxt i en stor villa med en stor familj, 3 bröder och 2 systrar. Han har en stor passion för socialtjänster och leva ett gött liv så att säga. I mitt liv har jag alltid varit engagerad och ambitiös till saker och ting jag brinner för. Trotts pengarna och den familj jag hade gick någonting snett... Min far och mor har alltid pressat på mig om att bli en advokat. Problemet är det att en ny port har öppnats i mitt liv. En ny väg som visar ett nytt liv. Men han vet inte riktigt vilken väg han ska ta... Få ett väl betalt jobb som mina föräldrar alltid har önskat sig? Eller bli kriminel. Det är nämligen så att Lars bästa vänner har alltid varit annorlunda. Alltså kriminella... Lars ser upp till de och vill gärna passa in som en av de. Men nu återstår det att se vilken väg i livet som Lars väljer att gå. Ska han göra sina föräldrar stolta eller bli en i gänget bland sina vänner?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ett stort intresse för RP då jag har kollat mycket på youtube där jag tycker det är väldigt roligt. Jag är väldigt aktivt och sitter framför datorn nästan under all min fritid. På grund av att jag har kollat mycket RP så vet jag hur det fungerar. Jag är inte helt ny till det här sorten av spel. Dessutom är jag väldigt social utav mig, både i verkligheten och online. Detta kommer att ge en större verklighetsskänsla i spelet eftersom att jag kommer bete mig som jag är i riktiga spelet. Jag gillar även att spela olika karaktärer som jag egentligen inte är. Jag har även mycket positiv energi som kommer bidra till en roligare server och bättre känsla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. att jag ska lyda polisen för att de ska få ett roligare RP även om det betyder att jag kommer få det sämre i just det tillfället. Man ska inte bara undvika tillfällen som kanske inte är så roliga för en själv, eftersom det förstörs för motpartens RP.

Hur hittade du Unive? Via vänner och dessutom Youtube

Godkänd efter muntlig, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka