Nekad essmans automotive | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Essman.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 14 September 2005

Vad heter du på discord? Essmans_automotive#4212

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer jobba väldigt mycket oklart hur mycket jag kommer jobba med tanke på skolan och så

Vad heter du? jack essman

Hur gammal är du? 21år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag kan simma mycket bra

Varför vill du bli polis? jag jobbar just nu på securitas och jag känner att det är dags för en ny utmaning och mer ansvar i samhället

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hålla ordningen i sammhället och ha en bra relation med kolegorna sammt bemöta alla med samma atytid och göra så att alla känner sig trygga

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att man måste följa komando kedjan och inte bryta ifrån order och att alltid ha respect mot alla som har en högre rank en du själv

Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat innom securitas i ungefär 1 månad och har kommigt ganska högt i rank där och känner mig redo att anta mig en ny utmaning jag har även varigt på q park inte mitt bästa kariärs val sammt har även jobbat innom trygghansa så har bra kol på bilmodeller och hur fällt jobbet fungerar sammt har bra radio diseplin

Hur är du som person? jag är en lung pertrion som kan diskutera bra och ger mig inte när jag har sattit min tanke på något och ger mig inte förns jag har fått det jag vill jag kan hantera stress riktigt bra har fått lära mig en hel del på securitas och har fått en hel del envishet på securitas när folket inte lyssnar så måste man upprepa sig och sen ta till med rätt otgärden

Är det något vi bör veta om dig? jag är duktig på bil modeller och hur fort dem går mm sen är jag bra på att köra bil och stoppa andra bilar med bilen har kommigt i användning när någon har stuligt min bil,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka