Nekad essmans automotive | Polismyndigheten Ansökan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Essman.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 14 September 2005

Vad heter du på discord? Essmans_automotive#4212

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har cirka 360timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv dagligen mellan 15-21 på vardagar och från 12-00 på helger

Vad heter du? jag heter jack essman

Hur gammal är du? jag är född 1999 så jag är 22 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag kan simma mamma kallade mig fisken jack när jag var liten

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att jag under en längre period i mitt lov har jobbat på securitas och har haft ett sug på polisen efter jag har slutat på securitas. plus att när jag var liten så räddade en polis mig hemma hos min mammanär det var en krimminell inne i huset som skulle döda min mamma

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker att det är viktigt att rädda folket som är i knipa och hålla folket tryggt

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att man räddar liv och sätter sig själv i fara för att rädda ett flertal folks liv

Har du några tidigare erfarenheter? jag ha jobbat på securitas och jag var uppsat under biträdande chefen så jag visste va skåpet skulle står

Hur är du som person? jag är glad och språllig individ jag hr inte lätt att bli arg och sur jag gillar och följa komandon och lyssna på dem högre uppsatta.

Är det något vi bör veta om dig? jag har dyslexi och inte den bästa på att stava men jag är en jävel på bilar och bil modeller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka