Accepterad Essman. | Medlem ansökning [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Essman.

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Essman#5885

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Hej!

Min karaktär heter Pingu Essman, han är född 1999 och har ett stort intresse för fordon, speciellt bilar. Hans pappa var mekaniker back in the day, nu är han främst bara en soffpotatis. Pingu för den delen klarade skolan på ett positivt sätt, han hade verkligen inga kopplingar till Tobak, Snus, Nikotin, etc. Men lite energidryck kunde det bli på en dålig dag, detta varade tills Pingu blev nitton. Då gick han och ansökte till Polisutbildningen, för att sedan utvecklas inom yrket.

Pingu:s uppväxt var inte så våldsam som folk i hans stad brukade uppleva, han hade en bra barndom och behövde aldrig vara den som fick mycket kritik.

Mer om Pingu:s intressen, utöver att han älskar bilar och gillar polisen. Så har han en stor form av kärlek för Vianor. Eftersom att han älskar fordon så gillar han att pimpa, trimma och allmänt bara jobba med bilar. I framtiden vill Pingu köpa en klassisk bil, kanske en Dodge Charger R/T 1969.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp och utdragna scenarion vid alla tillfällen där ett stort scenario sker, oavsett om det är regelbrott eller inte. Social RP är en stor del av det vi har inom det rollspelande som vi utför, därför kommer jag bidra aktivt med social rp och hög RP. Jag kan även bidra med något som andra inte har, t.ex att aldrig bryta reglerna oavsett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att båda ska ha det lika kul, oavsett om personen på motpartens sida förlorar scenariot ska det ändå vara lika kul. Man ska liksom inte försöka vinna scenarios hela tiden, då man ofta bryter regeln Powergaming. Så liksom, båda parter kan vinna på ett bra scenario, oavsett om det går snett eller inte ska det vara kul för båda parter. Kortfattat, båda ska ha det lite kul och man ska inte göra allt för att vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Vänner.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka