Accepterad Esportloke | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esportloke

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MRLOWKIII

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Lowkiii#2531

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Sture Eriksson är 19 år och har en hjärnskada. hjärnskadan gör att Sture Inte har sin mentala ålder och är allmänt som ett barn, Sture driver runt med sin vän (assistent) Johan. Johan hjälper blandannat Sture med att övnings köra just nu (vilket går åt helvete på ett roligt sätt) Sture har sina bra o dåliga egenskaper. en bra egenskap med Sture är att han är ärlig På en positivt sätt. en negativ egenskap sture har är att han blir ganska ganska GANSKA arg ibland... sture vill bli Blåljuspersonal vilket inte går för sin hjärnskada. men inget kan stoppa sture när han väll vill något. på fritiden gillar sture att fiska och vara med sina vänner :D

Varför ska just du bli Medlem på Unive? håller alltid en hög rp nivå samt så försöker jag i nuläget skapa rolig rp till andra o inte bara mig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp, hög rp nivå. social rp. VÄLDIGT ROLIG RP!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver liksom inte vinna alla scenarion låt andra ha kul med. de är det som rollspel går ut på. inte makt rp

Hur hittade du Unive? Via min bror o hans vänner!

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka