Esportloke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen!
Vad heter du IRL? Loke!
Vad heter du på discord? Lowkiii#2531
Hur gammal är du? 14 år. (2008-05-11)
Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader ( fick whitlist för ca en vecka sedan!)
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer vara väldigt aktiv inom jobbet. kommer även vara väldigt aktiv att ta intervjuer m.m. så helt enkelt hålla uppe företaget genom att anställa många o ta jobbet seriöst.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit mekaniker på 5 andra serverar, kan även en del irl! därför tror jag att de skulle passa mig!
Hur ofta kommer du vara inne? är inne väldigt ofta på servern 3-5 timmar per dag iaf. ( försöker hinna med skolan också)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Yes yes
Vad heter du IRL? Loke!
Vad heter du på discord? Lowkiii#2531
Hur gammal är du? 14 år. (2008-05-11)
Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader ( fick whitlist för ca en vecka sedan!)
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer vara väldigt aktiv inom jobbet. kommer även vara väldigt aktiv att ta intervjuer m.m. så helt enkelt hålla uppe företaget genom att anställa många o ta jobbet seriöst.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit mekaniker på 5 andra serverar, kan även en del irl! därför tror jag att de skulle passa mig!
Hur ofta kommer du vara inne? är inne väldigt ofta på servern 3-5 timmar per dag iaf. ( försöker hinna med skolan också)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Yes yes