Ej Antagen Esplund | Chef-jobb ansökan [skyclub]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esplund

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,421
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Olle Esplund

Vad heter du på discord? esplund1g

Ange ditt födelsedatum: 19 Mars 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 4-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Har varit bitr.Chef på Marja lisas samt P/A där, sedan så har jag varit chef på Båtbolaget, och jobbade där ett bra tag

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att vettiga och kompetenta personer ska erbjuda en bra service till kunderna, jag vill att aktiva personer ska vara med i Båtbolaget så vi har ofta öppet och alltid kan erbjuda service. Det jag vill mest av allt är att kunderna ska få ett bra bemötande när dom kommer in, och att dem kan få det dom letar efter. För att kunna se till så alla får det som behövs så kommer jag se till att dem mest populära båtarna beställs in så dem alltid finns i lager som inte bokade. Det första jag gör som chef är att jag gör en aktivitets koll och sedan kanske har ett möte, för att säker ställa vilka som kan tänka sig jobba kvar! Efter det så kommer jag börja o förnya alla samarbeten så dem kan fortfarande vara igång. Det slutliga målet är att få Båtbolaget aktivt dagligen, och se till att dem som jobbar på bra får något tillbaka, som en högre anställning. Skall också se till att det finns mer men speciellt aktiva P/A's så det alltid kan finnas chans o ta intervju.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndagar o torsdagar: max 1-2 timmar

Tisdagar, Onsdagar, Fredagar, Lördagar och Söndagar: 2-4 timmar

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka