Antagen Esplund | Chef-jobb ansökan [Legion mc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esplund

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,421
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Legion Motorcycels

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? esplund1g

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har nu varit aktiv i över en månad skulle jag gissa, men annars har jag spelat i perioder sedans multistaden

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag skulle se till att alltid ha Mc’s i lager, speciellt dem populära. Jag skulle styra upp det till en nivå där varje kund är nöjd, att dem antigen lyckas få tag på den motorcykeln dem letar efter eller får svar på sin fråga. Kommer se till att vi har öppet dagligen och extra öppet när dem flesta är inne. Om jag får så skulle jag vilja börja erbjuda drygt 20-30% rea på alla motorcyklar på lördagar eller söndagar. Det första jag gör är att kolla igenom vilka som jobbar där dock och hur dem jobbar, sedan så ser jag till att dem som är högt uppsatta ska vara det, jag ska se till att rätt folk sitter vid den viktigare rollerna och att allmänt rätt folk jobbar. Jag ska se till att vi är proffs på det vi gör, vi ska bete oss proffsigt och se proffsiga ut! Jag ska också lösa kopplingar mellan företagen så vi blir ett större namn inom fordonbranchen, ska försöka få folk o vilja välja o köpa mer mc’s! Men det första steget som sagt skulle va o kolla vilka som jobbar där och hur lagret ser ut, sedan styra upp allt till rätta! Och jag skulle se till att ingen lallar eller är korrupt om dom jobbar för mig, för det tollrerar jag inte oavsett vad!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit P/A o bitr.chef på marjas.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan! Minst 1-2 timmar om dagen, då jag har skola o träning.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka