Accepterad Esplund | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esplund

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,421
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Esplund

Vad heter du på discord? Esplund#0614

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att kunna hjälpa till så att rätt människor kommer in på servern, så den är mer seriös. Jag vill kunna hjälpa till att utveckla Unive så servern blir både roligare men också mer seriös. Jag vill också kunna hjälpa till så servern blir mer aktiv och större med mer spelare som kan reglerna.

Jag är också bra som medarbetare och lyssnar gärna efter råd, om det är något problem eller nåt annat som har hänt så hjälper jag gärna till om jag kan såklart.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är lätt fokuserad och driven när det finns något som jag vill och är intresserad av att göra, och detta är en sådan sak. Jag är också en som inte blir ödmjuk bara för att det kanske en en polares ansökan jag kollar igenom, jag är strikt till regler och vill se till att det är rätt tillställt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska behandla andra som man vill själv bli behandlad, alltså med respekt. Det gäller oavsett kön, hud och personlighet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att det är något man skall vilja sträva efter, att man ska ta rollen seriös som medlem och att det är något o vara stolt över.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dem ska kunna rpa på en seriös nivå, att ingen blir medlem bara för att lalla och ställa till för andra, att dem kan reglerna och att dem följer reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett stort och seriöst ansvar, för jag ser till att folk kommer förbi första porten som kan ta dem till servern som whitelistad. Att jag är den som kan förhindra lall vid första steg liksom.

Hur ser din aktivitetet ut? 1-3 timmar om det är skola och andra aktiviteter, men jag ska försöka varje dag att vara aktiv 1-3 timmar minst.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka