Ej Antagen Esplund | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esplund

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,421
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? Esplund1g

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag har varit forums mod förut, och det är något jag tycker är kul. Då jag hjälper Staffs med att kunna ha ordning på saker som överklagningar här på forumet. Samt så underlättar det att dem kan fokusera mer på annat än att se till så forumet är snyggt. Samt så har jag varit Helper och MA, och jag saknar det till en stor del, då det är kul och hjälpa till på olika sätt!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det är super viktigt så det blir lättare att veta vad för något tråden handlar om.

Får en ansökan vara kopierad, isåfall vet du hur du kollar det? Nej, det får den ej om den är tagen ifrån en annan person.

Här kan man kolla: https://plagiarismdetector.net/sv

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Att allt är snyggt, ibland så stöter man på att vissa saker inte är organiserade eller att vissa glömmer och flytta till arkivet.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Allt är i ordning, det är städat och glänser. Inget ska någonsin vara rörigt.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar till Torsdagar: 18/19-21/22

Fredagar och Lördagar: 16-20, 00-02

Söndagar: 13-15, 18-21

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag bet hur forumet funkar. :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka