Nekad Esping | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199360680591/

Ditt Hex-ID: 11000015378a28f

Vad är din discord tagg? esp1ng

Vem var det som bannade dig? constructorr

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag flög ner från ett berg i en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil i en skottlossning sedan åker jag bakom en väg o ser två grabbar stå o laga sin bil som är med i motpartens gäng jag hoppar ut och riktar på dem men det kör rakt fram över mig förmodligen för att dem hade panik eller något åt det hållet sen hoppar dem ut och kidnappar mig sedan så håller jag upp händerna samtidigt som en annan bil kommer bakom och börjar skjuta dem sätter tejp runt min mun och tar min telefon samtidigt dem är på väg upp för ett berg bilen som jagade oss när jag var kidnappad och blev bärd dem hoppar ut ochn börjar skjtuta mot oss jag får panik för att det är massor att hålla reda på jag ska hålla upp händerna jag får inte prata och sen flyger vi ut från ett berg jag ser ingenting vad som händer utanför bilen eftersoma att jag bli bärd och då ser man bara inne i bilen så jag hade ingen aning om att vi flög ner för ett berg och jag kunde inte säga aj eller något eftersom att jag hade tejp runt munnen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann eftersom att jag inte kunde påverka något i situationen jag såg bara i bilen viste inte vart vi var eller något jag kunde inte skrika för jag hade munkavel och jag fick inte ta ner mina händer för då skulle han döda mig så jag kunde inte skriva i f8 att jag hade tejp runt munn eeller något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på cirka 6 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag anser inte att jag hade kunnat gjort nått annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig att man inte ska flyga ner för mig det är väldigt dålig rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka