Accepterad Esping | Ban Överklagan [Ludden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199360680591/

Ditt Hex-ID: 11000015378a28f

Vad är din discord tagg? esp1ng

Vem var det som bannade dig? Tobbe

Bild på banmeddelande: bantobbe.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde banna mig för att jag råkade köra över en spelare vilket verkligen inte var med flit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega åkte runt och patrullerade och satt i bilen och hade ett jätteroligt samtal sen ser vi en grabb gå på trottoaren och tycks att känna igen en grabb så vi ska köra förbi han och se om det är han men istället så dsyncar det och det ser ut som att jag kör på han, jag är en grön spelare har kört på servern i 3 år och har bara 12 bans jag är mycket medveten om vad vdm är och det är ett regelbrott som jag inte skulle begå och är det så att jag skulle gjort det så hade jag tagit fullt ansvar för det men detta var som sagt inte med flit som jag sa till grabben jag pratade i staff samtal med och han förstod mig efter min förklaring men ändå så får jag en bann vilket var tråkigt när man inte kan rå för dsync.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en korrekt ban om det nu skulle vara så att jag körde över hann men eftersom att det tyvär blev dsync och att jag inte hade kunnat göra något åt det så anser jag att det var en felaktig bann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg när jag blev bannad senast det var väldigt länge sen skulle nog säga över 1 år sen om inte mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade ju självklart kunnat göra annorlunda i denna situation hade tex kunnat köra lite saktare än vad jag gjorde här men jag hade även kunnat hålla mig lite längre bort från personen så det inte hade blivit en dsync

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag lärt mig något jag kommer tex alltid att börja hålla mer avstånd mot personer när jag sitter i en bil eftersom att jag nu vet att det är väldigt lätt att dsynca i bilarna nu förtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka