Nekad Esping | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199360680591/

Ditt Hex-ID: 11000015378a28f

Vad är din discord tagg? esp1ng

Vem var det som bannade dig? Anticheat,taxi

Bild på banmeddelande: pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina kolllegor hade utryckning i grovestreet och det var folk som skjöt mot oss vi skjöt tillbaka och sen så dog jag min kollega springer till mig direkt när jag dog och ska försöka ta min kropp sen söker han igenom mig och ska ta min defibrilator för att kunna försöka rädda mig antar jag men samma sekund som den tas från mitt inventory så blir jag bannad av anticheat och jag vet inte vad det boeror på jag satt o snacka med taxi och han pc checkade mig och hitta några gamla filer till nått fusk men inget fusk fusk som faktiskt funkade men han valde att ta beslutet att banna mig vilket jag tycker var tråkigt eftersom att jag inte har fuskat på serven hoppas ni kan förstå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser attt bannen var felaktig jag vet inte om den gamla filen på min dator som han hittade var något fusk eller inte men det var ingen fil som funkade eller någotting men han trodde att det var en fusk fil jag tycker det är tråkigt att jag bli bannad för att han tror att det är någpt slask fusk och om det är nu så att jag har suttit med aimbot på serven så borde han väll kunna ta fram något klipp eller något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har ju inte lärt mig nått eftersom att jag inte gjort något fel men jag har ju fått förtydligat för mig att det inte är okej att fuska vilket jag visste från första början och skulle aldrig göra det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
Jag ska fundera

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka