Nekad Esping | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Esping

Vad är ditt Hex:ID 11000015378a28f

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jullov: 12:00-05:00

Vardagar: 15:00-22:00

Helger: 13:00-05:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? En månad nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går inte bifoga en bild har testat flera gånger nu men jag har blivit bannad 11 gånger totalt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppdrag att hjälpa alla staffs och se till att folk inte bryter mot några regler man spelar som en helt vanlig person men man kan kicka och svbanna folk om en kille typ tar min bil och tjuvkopplar samtidigt som jag ber han hoppa ut då när jag bett han flera gånger kan jag kicka han och tillexempel skriva sluta lalla elr så får han bann med anledningen sunt förnuft.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag bokstavligt talat hatar när folk lallar och jag har mött folk som lallar sönder tillexempel om man rånar en kille och ber han hoppa in i bilen han hoppar in i bilen och man kör han till ett parkerings hus typ där ingen ser och så ber man personen gå ut ur bilen men han sitter kvar man skriver /me drar ut men han går inte ut och säger jag har bälte och bara allmänt bara lallar sen kanske man skriver /me tar av bälte och drar aggresivt ut så säger han men jag sitter ju kvar här du har inte dragit ut mig då blir man så irreterad och det är sånna folk jag vill ska lära sig rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sin makt för privat vinst. Typ som servervakt kan jag vara korrupt säg att jag blir jagad av polisen och har vapen på mig jag vill inte bli av med det så jag lägger in det i hands-facket på bilen och så dvar jag min bil alltså så bilen försvinner och jag förlorar inte mitt vapen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka