Inaktuell Esping | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esping

Icke Medlem
Meddelanden
459
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Esping

Ange ditt födelsedatum 20 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt intresserad när det kommer till att hjälpa andra och är därför intresserad av att söka jobbet som medlemsansvarig på unive. Jag tror att jag skulle vara en bra person för jobbet på grund av min förmåga att kommunicera med människor och att skapa en positiv och välkomnande miljö. Om jag får positionen kommer jag att göra mitt bästa för att hjälpa nya medlemmar att känna sig bekväma och välkomna i gemenskapen. Jag kommer att visa dem hur de kan komma igång och ge dem all information de behöver för att komma in i gemenskapen på ett smidigt sätt. Dessutom kommer jag att arbeta för att skapa en positiv och välkomnande miljö genom att vara en aktiv del av gemenskapen. Jag kommer också att vara en röst för medlemmarna genom att berätta för andra vad som händer på unive och vad medlemmarna tycker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är en mogen och driven person som utför mitt arbete väldigt seriöst och bra, jag kommer vara väldigt aktiv varje dag och sköta mitt arbete bra jag kommer att ta många intervjuer och många ansökningar om jag tycker att en person inte ska bli medlem av nån anledning så kommer jag säga att han är nekad och kommer inte vara rädd. Jag kommer fokusera mycket på MA arbete och kommer inte rpa lika mycket under den här tiden men jag kommer fortfarande va ig och kolla hur folk sköter sig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara snälla mot personer visa respekt och vara trevlig annars kommer det inte blir bra även om jag inte gillar personen så ska jag visa motsatsen och vara en bra person och vara snäll

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vil absolut inte ha folk på servern som lallar osv de ska bete sig annars har de inget här att göra när jag tar intervjuer kommer jag vara väldigt tydlig med alla regler och kolla så personen kan de bra om inte jag tycker att han kan reglerna bra så kommer jag att neka personen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om jag blir MA så skulle jag ha ansvaret att se till vilken rp-nivå medlemmarna på servern är på och att bestämma hur många spelare som ska vara med beroende på tid på dygnet och aktivitet på servern. Det är också mitt ansvar att ge medlemskap till de personer som är tillräckligt mogna för att vara medlemmar, men också att neka de som inte är mogna nog. Efter att jag har varit MA under en längre tid och varit väldigt aktiv, så skulle jag också kunna påverka hur spelarna rp:ar på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att göra så att alla nya medlemmar får en bra start på servern och kan alla grundregler bra och känner sig välkomna på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? 14:00-08:00 helger 15:00-23:00 VARDAGAR

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit staff innan och MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka