Ej Antagen Esp1lund Chefs jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esplund

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,421
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? esplund1g

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?

Det första som göra är att jag gör en aktivitets koll där alla som jobbar har 48h på sig att svara.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kommer höja aktiviteten med seriösa och kompetenta nya arbetare! Jag vill att folk ska kunna alltid ha möjlighet att kunna köpa båt. Men kunderna ska också få ett bra bemötande när dem väll köper båt, jag vill inte behöva se dem vara besvikna över hur dem har blivit bemötta och behandlade. Jag har jobbat på Båtbolaget ett tag och har märkt att många före detta chefer har varit korrupta och låter folk jobba där bara för att dem är polare. Detta ska jag se till inte händer o0m jag blir chef, jag vill inte att folk bara kan hoppa in och bli anställda, utan jag vill att dem ska få frågor ställda emot sig som är seriösa så man kan veta ifall om att hen är rätt för jobbet! Jag skulle se till att vi har många aktiva P/A's så det alltid skulle kunna finnas en möjlighet till dem som söker jobb att kunna skaffa det!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag skulle hålla en rea en gång i veckan för att kunna ge möjligheten till folket i staden Unive att kunna skaffa sig en båt. En dröm skulle va att också ha samarbeten med alla företag så att alla är vänner inom branscherna!

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket jag kan, minst 1-2 timmar på vardagar och minst 2-4timmar på helger!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka