Nekad Eskwig | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eskwig

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198838300694/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eskil Wingell

Vad är ditt discord namn? Mr Treadmill#7898

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle Julius och kommer från dem norra delarna av Göteborg i en medelklassfamilj. Han gick inte någon utbildning efter gymnasiet och har utbildat sig till bilmekaniker och söker ett jobb på någon verkstad eller bilhandlare. Han har bestämt sig för att flytta till Los Santos pga att han vill ha lite miljöbyte och få chans att få börja om på nytt eftersom han inte riktigt lyckats tidigare. Som liten var han tjock och speciell då han inte riktigt förstod varför alla inte tyckte om han och ville vara vän med han. Han har utvecklats sedan dess dock och har nu inga problem att fråga folk om hjälp eller ta svåra beslut. Han är även lugn och vänlig då han älskar att kunna vara till hjälp och träffa främlingar. Han har ett stort bilintresse och vill någon dag äga många fina bilar som han kan drömma om, inte för att det är så svårt för killen att få tag i sådana bilar. För Kalle han gillar Saab, Volvo och många andra speciella bilar som vanligt folk kanske inte gillar. killen har mycket energi och tycker det är roligt att lägga sig i andras liv och vara en del av deras resa. Kalle har lätt att skaffa polare och tycker det är roligt leka omkring även om man inte har pengar att spendera osv. Hans planer för familj finns inte riktigt ännu då han inte är en tjejtjusare och kan uppskatta det ensamma ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en rolig kille som många uppskattar och jag tror att det skulle göra Unive till en lite roligare plats än vad det redan är, jag är vänlig och gillar att hjälp folk som kanske inte vet riktigt vad tusan dem gör osv. Det är roligt att göra världen till en bättre plats. Och på andra servrar så har folk direkt velat ha mitt nummer och vara kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trevlig kille som kommer vara en god vän. Och även en rolig kille som kan vara till hjälp i knepiga situationer. Jag kommer även att leverera RP på hög nivå där jag är bra på att vara inte mig själv om du förstår.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för sin egna upplevelse utan att man ska låta andra göra saker och inte bara vara egoistisk och orealistisk. Ungefär som om man planerar en film. Gör det intressant!

Hur hittade du Unive? Alla svenskar som kör RP vet vad Unive är. Hittade det på Youtube och fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka