Nekad Esentallen016 | Whitelist ansökning ]brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esentals

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198284866899/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? esentals#3623

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Arber Mohammed heter han och han är 19 år gammal, Arber har bott I en förort i Eskilstuna med sin mamma och hans 2 små syskon. Mamman jobbade som städerska och kunde knappt försörja familjen, då började arber sälja droger för att betala hyra och mat till sin familj. det blev mer och mer tillslut sålde han vapen. Arber har varit nära på att bli mördard ett flertal gånger och tillslut fick han nog, han tog sin familj till Multistaden för att börja om. Arbers största intressen är bilar som han också är sjukt kunnig inom. bilförsäljare eller bilmekaniker hade passat honom perfekt. Arber gillar även att träna och han är väldigt atletisk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en aktiv roleplay spelare som tycker det är skitkul och vill komma längre in i communityn. jag kommer kunna bidra väldigt positivt till denna rp server då jag tar detta seriöst. Skulle jag bli whitelistad skulle jag spela mycket mer och bidra med mycket mer bra rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Blev tipsad av en polare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Tycker det är skitkul dehär med rp och kommer fortsätta länge. vill börja jobba på ett bra jobb och fortsätta min rp karriär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka