Nekad Escobar445 | Ban överklagan [Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Escobar445

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281713380/

Ditt Hex-ID: Hex-ID? vet inte hur jag ser det i vacbanned [Edit: 11000011328e6e4 (Hex)]

Vad är din discord tagg? WnJu#6737

Vem var det som bannade dig? Lisa

Hur lång tid var din ban? Typ 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, sunt förnuft, tar securitas bil, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg mig köra över en person och en hund

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hämta upp min vän snabbt och ta han till sjukhuset,(jag hade inte tjänsterkläder men tog min securitas bil). När jag var påväg så laggade jag som vanligt. Jag gick igenom mappen och teleporterades lite lägnre fram. När jag hämtade upp honom så började jag lagga igen jag såg inte han, bilen eller de omkring mig. Så jag råkade köra på en hund och en person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var delvis felaktigt men det vet ju inte de. Jag laggade och kunde inte se mappen, bara själva vägen jag åkte på.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit det innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske åtit min vän köra men ville inte att han skulle dö bakom ratten och krascha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra när jag laggar? Jag kommer ju ge ratten till någon annan då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Om du inte har bevis på att det laggat eller liknande. Och dessutom ska du inte åka runt i securitas bil utan uniform!!!

Tillbaka