Nekad Escobar420 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Escobar420

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? fattigfobi

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Robin Svenson 21år uppväxt i underklassen ghetto med en ensam stående mamma med 2 yngre bröder mamma i familjen hade stora problem med droger och tjänade sina pengar genom att prostituera sig och eftersom det inte fanns som fader figur i hemmet så tog jag på mig den rollen i tidig ålder för att kunna ha mat på bordet till mina bröder och min mamma jag börja i 17år ålder ge mig in i grövre brottslighet och började få upp ögonen för mer pengar och nu i 21år ålder vill Robin ge sig in i den organiserade brottsligheten för att nå sitt mål som är att aldrig behöva tänka på att inte ha mat på bordet det är där vi är för tillfället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer prova att bidra med RP scenario med hög "kvalité". Jag kommer att prova vara så aktiv på servern som möjligt och jag kommer att prova så många saker som möjligt på servern så det blir "lite av allt". Alltså jag vill främst försöka att en stor del av servern ska vara på RP. Hos mig är alla välkomna för att vara med. Istället för "gå härifrån vi håller på med en sak" så kommer jag att prova att få med den spelaren i scenariot. Även om Unive RP inte har funnits så länge så har jag kollat på några streamers och jag har märkt att alla har väldigt mycket erfarenhet inom RP, alltså då att de vet vad de gör. Som sagt så kommer jag alltid att försöka att bidra med så bra RP som möjligt och jag tror också att min RP nivå kommer så småningom höjas mer och mer desto mer man spelar, för att själv tror jag att även om man har aldrig blivit bannad eller varnad så kan sin RP nivå höjas ändå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man spelar för att det andra partiet ska vinna. T.ex om man är i ett snutjag så stannar man så att polisen kan ta dig, detta är dock inte alltid negativt där man måste inte vinna ett scenario för att ha kul!

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka