Accepterad Escobar420 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Escobar420

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bromish/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Escobar#2568

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Robin Svenson 21år uppväxt i underklassen ghetto med en ensam stående mamma med 2 yngre bröder mamma i familjen hade stora problem med droger och tjänade sina pengar genom att prostituera sig och eftersom det inte fanns som fader figur i hemmet så tog jag på mig den rollen i tidig ålder för att kunna ha mat på bordet till mina bröder och min mamma jag börja i 17år ålder ge mig in i grövre brottslighet och började få upp ögonen för mer pengar och nu i 21år ålder vill Robin ge sig in i den organiserade brottsligheten för att nå sitt mål som är att aldrig behöva tänka på att inte ha mat på bordet det är där vi är för tillfället

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja ha whitelist för att kunna utveckla min karaktär och i framtiden försöka ansöka om att få Krim så min karaktär kan nå sin 100% roleplay och att jag kommer vara en aktiv och serös spelare på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så stort commenity av serösa rp spelare och aktiv staff som får servern att rulla på bra

Hur hittade du Unive? Jag hitta det genom en par vänner som rekommenderade den här servern när jag sa att jag sökte en seriös rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att utveckla min karaktär till den fulla potentialen och att alla ska kunna utveckla sina karaktärer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att som sagt utveckla min karaktär och ha en rolig stund när jag spelar och kanske till och med skaffa nya vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte och har inte planerat att byta från unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka