Accepterad Escobar420 | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Escobar420

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Esc0bar#0420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17-01 vardagar 14-03 helger

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 månadera tror jag aktiv jag har

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa servern genom att banna/kicka lallare som förstör rpn och dv bilar som bara står trasiga mitt i vägen eller liknade och ändå kunna rpa som vanligt men ändå kunna hjälpa servern

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag tycker unive har ett bra staff team och servern kommer bara fortsätta växa och utvecklas och jag vill vara med och hjälpa till med genom att underlätta för den övriga staffen så dom kan lägga ner sin er sin tid på viktigare saker än att ta hand om lallare och dva bilar hela dagarna och tror jag kan vara ett bra tillskott till servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer bidra till att få en bättre rp nivå genom att banna lallare och rensa på bilar som inte ska vara där kommer vara rättvis mot folk som jag märker verkligen försöker öka sin rp nivå och plocka bort dom som bara är inne på servern för att förstöra för alla och kommer bidra själv med en hög rp nivå och aktiv spelare

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer inte använda server vakt rollen för att få en fördel på något sätt. Jag kommer kicka, banna folk som inte kan bete sig och göra det jag kan för att höja rp nivån och dva bilar. Jag kommer inte reva utan bara när det är nödvändigt jag kommer vara så rättvis jag kan

Varför vill du bli servervakt? Mitt mål är med servervakt att kunna hjälpa servern samtidigt som jag kommer kunna rp fullt ut och ändå hjälpa serven utvecklas och komma framåt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (ID) - Du bannar en person 60 minuter. /revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv /who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell /givemoney (ID)- du ger en spelare pengar. /toggleid - Du ser spelarens ID /togglename - Du ser spelarens namn /kick (ID)- Du kickar en spelare från servern /sqlunban - Du unbannar en spelare /sqlbanoffline - Du bannar en spelare som är offline /sqlbanhistory - Du kollar spelarens tidigare bans /bring (ID)- ta en spelare till dig. /giveitem (ID)- ge en person ett föremål. /ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se. /spec (ID) - åskåda en spelare /NoClip - Flyga runt. /freeze (ID) - Du fryser en spelare så han inte kan röra sig /unfreeze (ID)- Du tar bort personens Freeze /goto (ID)- Du teleportera till personen du vill tex /goto ID /tpm - Du teleportar till din marker på mappen /setjob (ID)- du ger en spelare jobb /sqlban - Du bannar någon från servern

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag vart bannad 3 dagar

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det är jag inte

+rep Skulle passa bra som en servervakt <3

Discord-----Rosen#7492

Servervakt

Triaderna

Alltid öppen dm
giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka