Accepterad ESC_Kiddo | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ESC_Kiddo

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434806676/

Ditt Hex-ID: 11000011c48eb94

Vad är din discord tagg? ESC_kiddo

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2023-12-17_123532940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blush valde och banna mig för att jag Powergamade i ett scenario. Vilket jag själv fattar till 100% att det är ett strort regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att typ 1 timme innan jag blev bannad så ringde en av min gäng medlemar mig ig och sa att en grabb hade blivit kidnappad. Jag åker ut och letar efter grabben sedan träffar jag han på motorvägen och han berättar att dom släppte han för 300K. efter ett tag när vi åker runt så kommer samma bilar fram och försäker få och kidnappade igen. Så vi åker runt på motervägen fram och tillbaks för att försäka så slut på dera bränsle sedam efter ett tag så börjar dom försöka pitta oss. Så när vi flyger fram på ett berg så var det Dsync för dom. Och jag vet att jag gjorde fel genom att åka och inte stanna kavar efter krachen. Vi rpade på alla skador medans vi åkte iväg men vi skulle inte ha åkt och jag inser till 100% att det är mitt fel!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är inte en felaktig ban. För det jag gjorde är ett stort relgelbrott. Menar IRL skulle man inte alls kunna åka vidare efter en sådan krach. Spelar ingen roll om man hade adrenalin kick.. Tycker själv att jag försärde hlea secanariot igenom att åka iväg. Innser till 100% att jag ahr gjort fel och ångar mig så mycket! Om jag ska vara helt ärlig så är Unive mitt liv för tillfället. Jag spelar 4-5 timmar per dag och saknar det redan. Jag fattar att det jag har gjort inte är okej på nån nivå alls och jag ångar mig så mycket!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varti bannad ett par gånger tidigare. Av några olika andledningar. Jag har lärt mig extremt efter varje ban och läsp på relgerna extra mycket efter varje ban för att lära mig mer om dom.!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar och rpat på att jag var avsimmad tex. Jag hade kunnat tänkt efter mer och inte åt som sagt. Det försärde hela secanariot. och som jag har sagt så ångrar jag mig extreemt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man måste tänka efter inann man gör sina handlingar. Att åka efter den krachen är hel oralistiskt och fattar inte alls vad jag tänkte!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag absolut!!

Senast ändrad:
Varför gör du så?
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte alls vad jag tänkte! Ångar mig enormt mycket! Och saknar verkligen redan att spela! Jag borde defenetivt ha tänkt mer innan jag gjorde det jag gjorde! Och hoppas verkliget att jag kan få en ny chans på Unive! För att visa att jag kan bättre än detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka