Nekad ESC_Kiddo | Ansökan till Servervakt [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ESC_Kiddo

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? ESC_Kiddo

Vad är ditt Hex:ID 11000011c48eb94

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Under skoldagar (Veckodagar) så är jag oftast inne 2-4 timmar om dan, Under helger/lov så kan det vara allt från 4-6 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit Medlem i snart 5 månader månader men har spelat på servern i typ 10 månader snart.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Adrian\Downloads\image.png Men vill tillägga att 4 av dessa bans är samma ban som en Helper ändrade på 4 gånger så ska vara 16 gånger igentligen!!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som sv ska man underlätta staffs jobb, Detta gör man genom att sätta stopp på lall och regelbrottm tillexempel om någon lallar ute på piren så kan man sätta en sv ban eller en kick på spelaren. SV roller finns helt änkel för att under lätta för högre staffs så dom kan fokusera på större saker än små lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag personligen vill utveckla servern RP genom att få bort alla som lallar och onte kan betesig, då jag tycker att vissa spelare är väldigt dåliga rpare och inte erbjuder någon riktig rp utan bara lall och regelbrott. Dessa spelare bör inte ha en plats på unive om de ej kan bete sig, därför vill jag bli SV för att kunna varna spelare eller ge åtgärder vid större regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sin servervakt roll till sin egna fördel och inte för att faktiskt förbättra servern. Det kan vara att t.ex använda toggleid till sin fördel eller att använda /revive i scenario istället för att bara acceptera förlust i scenariot. Det kan också vara att kicka/banna folk utan någon riktig anledning.

Nekad.
Utveckla: Förklara vad för uppgift en servervakt har.

Du får ansöka igen 2024-05-07. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka