Nekad Esak2snabb4u | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Esak2snabb4u

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Emanuel och har haft en bra uppväxt med hans familj. Han var det ända syskonet i familjen så han var ofta ute och lekte med sina kompisar. Dem brukade spela fotboll och Jan var väldigt duktig på det och han hade kunnat bli proffs men han skadade knät så han kunde inte spela mer. Han var tvungen att operera knät och efter det så var han tvungen att sitta inne hela dagarna och spela tv spel. Han saknade fotbollen väldigt mycket så han började spela Fifa och låtsades att han var med i spelet. Men när han blev äldre så blev han lite deprimerad för han hade inte så många vänner längre för han kunde knappast att röra på sig på grund av sitt knä. Men sen fick han nog och bestämnde sig för att försöka bli rik. så han började att försöka skapa ett eget klädes märke. Hans planer för framtiden är att skapa det största klädes märket i världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna dra in många seriösa spelare eftersom jag har spelat på många andra servrar och gjort bra rp. även gjort många roliga senarion med mina vänner. Alla mina vänner kan alla grundreglerna. Mina vänner är dok inte så skjut glada. Så vi kommer kunna kommunicera med varandra och inte skjuta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha en chans om man rånar typ en bank då sa poliserna inte bara komma in och ta över det ska typ vara att poliserna ska låta tjuvarna försöka så att don inte bara tar över. Menar också typ att de ska vara roligt för båda sidorna så ej bara en sida har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait det är att du vill ha polisens uppmärksamhet, NLR är att du ej får komma ihåg något om du har dött eller något efter de, meta är att du tar information utifrån spelet, Vdm är att du använder din bil som ett vapen, rdm är att du dödar någon utan anledning, OOC att du säger typ vilken server är detta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har ändå lite erfarenhet jag kan reglerna och att prata som det var riktigt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka