Nekad Esak2snabb4u | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Esak2snabb4u

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Theodore är 27 år gammal och växte upp i Kallinge och hade en bra uppväxt. Han har fått ett intresse av mode efter sin pappa som ägde en kläd affär vid namn av Jans kläder. När han skulle välja gymnasiet så stod det mellan att bli polis eller att jobba med mode. Men han valde att gå juridik och ska bli polis. Han är känd för att vara klunsig och vara rak på sak. Tänker han nåt säger han det. I Ettan på gymnasiet så började han att gymma och träna efter skolan då det var det han levde för. Numera så tränar han bara på söndagar med sin polare Bamse. Theodore var lite stökig i skolan men fick bra betyg ändå för sin förmåga att lätt lära sig saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett socialt rp som gynnar alla. Jag strävar också om att få roliga scenarion och bidra med att kunna bygga upp rpn med andra spelare så att vi alla utvecklar våran rp på bästa sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenarion rättvisa så det blir roligt för alla som är med i scenariona oavsätt hur det slutar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait det är att du vill ha polisens uppmärksamhet, NLR är att du ej får komma ihåg något om du har dött eller något efter de, meta är att du tar information utifrån spelet, Vdm är att du använder din bil som ett vapen, rdm är att du dödar någon utan anledning, OOC att du säger typ vilken server är detta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har ändå lite erfarenhet jag kan reglerna och att prata som det var riktigt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt

Nekad.
Anledning:
Utveckla karaktär beskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka