Accepterad Esak2snabb4u | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Esak2snabb4u

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Theodore Martinsson och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär skulle jag säga är Rolig, Smart och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Theodore Martinsson och han är 27 år gammal. Theodore har en ganska pipig röst för hans ålder och på grund av det har han blivit ganska mobbad under sitt liv. När Theodore var yngre så gillade han inte att vara runt folk på grund av hans röst så han brukade hänga med sin pappa i garaget och mecka med deras bilar. Theodore och hans pappa har haft en väldigt bra relation med varann för hans mamma lämnade dem när han bara var 4 år gammal. Detta fick Theodore att bli jätte ledsen och alltid ville ha närhet av sin pappa. När Theodore blev äldre så var hans garage det stället där han kände sig trygg och fick vara med sin pappa ifred utan att någon skulle störa. I skolan var Theodore den tysta killen som alltid satt längst bak i klassrummet. Han hade ändå okej betyg i skolan fast att han inte hade några vänner. När Theodore kom in i 15 års åldern så fick han ett stort intresse för båtar och när han blev 18 så bestämde han sig för att köpa sig en båt. han va vid sin båt nästan hela hans fritid och han älskade verkligen sin båt, han tog hand om den som den vore hans eget barn. Men nu när han var 18 så var han tvungen att skaffa sig ett jobb innan alla pengar skulle ta slut så han tänkte att han skulle vilja jobba med något där han har sitt intresse i båtar med så han bestämde sig för att bli skattjägare för det har han hört att man tjänar mycket och då får han åka båt hela dagarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med och skapa roliga och kreativa scenarion inom servern. Jag har en hög nivå på mitt rpande och kommer inte lalla eller göra regelbrott. Kommer också vara väldigt aktiv och spela på servern väldigt mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra scenariona rättvisa och om man förlorar ett scenario ska man inte bli arg och sluta spela tillexempel. Rp handlar inte bara om att vinna utan att ge och ta och göra det rättvist.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regler men dem flesta gångerna var det lite lall och röstreglern, Sen har jag också powergameat och jag har lärt mig att inte bryta mot reglerna mer för man kommer få konsekvenser vid namn indragna roller och bann och det är inte roligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar folk utan andledning, vdm använder fordon som vapen, combatlogg undviker scenarion genom att lämna t.e.x, nlr inte komma ihåg vad som hänt efter du dödt, fearrp man ska vara rädd om någon t.e.x rånar dig, mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka