Esak2snabb4u | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Ditt discord namn: Esak2fast4u

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem och krim

Vem/vilka tog beslutet? Wippen

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag spelade när jag var tolvad och det är ett regelbrott och jag kan erkänna att jag gjorde fel med det men fattar ej hur jag blev p bannad för c logg för jag hade blivit dumpat. Jag låg i vattnet ca 10 - 15 min efter dem hade åkt sen höll jag inne e och fortsatte rpa som jag vet är fel men tycker ej det borde vara p bann och för c logg men jag respekterar ert beslut och detta är bara mina åsikter.

Hur är beslutet felaktigt? Jag bröt aldrig mot regeln c logg jag bröt bara mot att jag spelade när jag var tolvad och det vet jag är fel och skulle inte ha gjort det. Det var dåligt av mig. Men tycker inte det är c logg för jag väntade ju länge efter de hade åkt. Men som sagt detta är bara mina åsikter och respekterar ert beslut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jd7DArYyR_sPz_5HF?invite=cr-MSxuRXosMTk3OTY1ODczLA Om länken inte funkar har wippen klippet

Kommer ta och unbanna dig men du kommer EJ få tillbaka några roller då 12 timmars regeln e strikt och du bröt mot den så därmed kommer du inte få tillbaka rollerna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka