Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-15 215757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För några hoppade ut och riktade på oss och när jag skulle hoppa ut så blev jag påkörd av min vän men ställde mig upp och sköt ner dem ändå sen när han skrev att jag fearrpade så skrev jag käften. Är inte stolt över detta och gjorde det bara i stunden för jag satt och försökte hoppa ut ur bilen flera gånger sen när jag väl kom ut var dem redan ute men jag skört ju ner dem ändå eftersom dem satt och pissade på oss på plocket och dumpade oss från plocket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde med min vän då det kom några grabbar och började rikta på oss så vi körde iväg sen när jag skulle hoppa ut och göra motstånd kom jag ej ur bilen och då när jag väl kom ut backade min vän över mig men jag ställde mig upp ändå och började skjuta för jag var förbannad på dem för det dem gjorde förut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag fearrpade och skrev käften i ooc men som sagt blev bara arg efter det dem hade gjort mot oss innan och då ville jag bara vinna scenariot och jag vet att det är fel att bryta mot regler för att vinna scenarion och är inte stolt över det nu efteråt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har brutit mot regler men dem flesta gångerna var det lite lall och röstreglern, Sen har jag också powergameat och jag har lärt mig att inte bryta mot reglerna mer för man kommer få konsekvenser vid namn indragna roller och bann och det är inte roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha värnat för mitt liv och hållt upp händerna när dem riktade istället för att börja skjuta och efteråt när det skrev i ooc skulle jag bara skita i det. Kommer inte göra om detta när jag ska rpa i framtiden på er fantastiska server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte ska fearpa fast man kan vinna ett scenarion för det blir bara tråkigt för alla och man kan inte bara vinna scenarion man måste göra det roligt för motparten också. Sen om några sitter och skriver ooc ska man bara skita i det eller skriva att vi kan ta det i supp eller något annat inte hetsa i alla fall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka