Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-28 211547.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är ganska dålig rp när man springer naken på vintern för det skulle man inte göra irl men jag hade en bra anledning för varför och fick inte ens säga varför jag gjorde som jag gjorde men fattar beslutet efter ert perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle lämna mina kompisar på sjukan för jag hittade dem döda i vårt gäng hus. Så jag rpade på att jag satt rep runt dem så jag kunde ta båda till sjukan samtidigt. Vårt hus ligger ganska nära sandy så jag valde att åka dit med dem men när jag var på väg dit krockade jag och bilen pajade så jag var tvungen att bära dem till sjukan. Men på vägen dit såg jag oppsen åka förbi så jag tog av mig kläderna snabbt så dem inte skulle veta att jag var med ett gäng för jag ville ju inte bli robbad. Sen efter en minut kanske blir jag bannad men fattar beslutet om man såg det från ert perspektiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann från ert perspektiv men tycker att jag borde få förklara mig innan jag bara bli bannad typ sätta mig i staff samtal eller be mig hoppa support så jag kan förklara men det är dålig rp att springa runt naken på vintern det håller jag med om men om man har en bra anledning tycker jag att ni borde prata med dem först men detta är bara mina åsikter och jag respekterar beslutet som togs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad flera gånger förut och är inte stolt över det men dem flesta är sv banns för litet smått lall och röstregeln sen lite större som fearrp och c logg men då var jag väldigt vapen kåt och nu har jag mognat till och inte bryr mig om vapen det är liksom bara ett spel och man kan bara köpa nya vapen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att jag gjorde rätt för jag ville inte bli robbad men kanske skulle tagit på mig kläderna så fort dem försvann men tänkte att det är bäst utan om dem kommer tillbaka men fattar att det såg ut som att jag gjorde dålig rp när jag gjorde som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska springa naken när det är vinter och snö ute.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Då du har spammat mig i pm pga detta kommer du få vänta ut din ban i någon dag till.

Tillbaka