Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2snabb4u

Vem var det som bannade dig? Barbiee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-26 194744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte då jag inte har fått några bevis eller fick inte hoppa support och ig satt jag bara och pratade med någon när jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var taxi driver och körde runt lite på torget men då var det en grabb som körde på fel sida så jag skrek på honom att lära sig köra sen körde jag in på torget parkeringen och frågade en grabb om han behövde taxi sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte vad jag har gjort för fel och har ju inte fått några bevis alls men han som banna mig bara nekar ju och anledningen är att jag inte vet varför jag är bannad men då är det ju helt meningslöst att banna mig för jag tar ju ingen lärdom av detta och då kommer jag säker göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har brutit mot regler men dem flesta gångerna var det lite lall och röstreglern, Sen har jag också powergameat och jag har lärt mig att inte bryta mot reglerna mer för man kommer få konsekvenser vid namn indragna roller och bann och det är inte roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte då jag inte vet varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingenting för han säger ju inte vad jag gjorde för fel för att bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka