Nekad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796464055/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad är din discord tagg? Esak2fast4u

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20251222004858967.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att staff valde att banna mig eftersom de trodde att jag fuskade och lade upp montage. Jag förstår verkligen varför det uppfattades så, och jag kan inte nog beskriva hur mycket jag ångrar mitt beteende. Jag känner mig så dum och skäms djupt över att jag satte mig själv i den här situationen. Det var aldrig min avsikt att få det att se ut som fusk. men jag inser nu att mitt agerande gav precis den bilden. Jag vill verkligen be om ursäkt till hela communityn och till staff för att jag svikit ert förtroende. Jag har lärt mig en väldigt hård läxa och jag kan lova att något sådant här aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit tillbaka till servern efter typ en 3 dagars ban och bara körde runt i stan. Då kom det en bil med 3 grabbar helt random och hoppade ut och började skotta mot mig så jag körde fram hoppade ut och smällde föraren med ett fint skott. Jag fattar att det kan ha sett ut som fusk för det var ett riktigt lucky shot men jag svär på allt att jag ej satt med fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår helt att staff tog beslutet att banna mig baserat på hur situationen såg ut, men jag vill verkligen förklara att jag upplever att det var en felaktig ban. Det som hände var att jag blev attackerad helt utan förvarning. Jag hade precis kommit tillbaka efter en 3 dagars ban och hade verkligen ingen tanke på att ställa till med problem. Jag ville bara spela lugnt. När bilen med tre personer stannade och de började skjuta mot mig fick jag panik och reagerade instinktivt. Jag hoppade ur bilen och sköt mot föraren för att försvara mig. Skottet träffade direkt, vilket jag själv blev chockad över. Jag inser nu att det måste ha sett väldigt misstänkt ut, som om jag använde aimbot eller något liknande. Men jag kan med handen på hjärtat säga att det var en ren lyckoträff och inget annat. Därför tycker jag att bannen var felaktig – jag gjorde bara mitt bästa för att försvara mig i en situation där jag blev attackerad. Jag vill verkligen be om ursäkt för allt besvär jag orsakat, och jag hoppas att ni kan se att det här var ett missförstånd. Jag har lärt mig en hård läxa av det här och kommer vara ännu mer försiktig framöver.
Men Montage kan jag själv säga att jag gjorde men det var bara för att jag var arg i stunden då jag ej satt med fusk men ångar det nu och jag har redan tagit bort dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad flera gånger förut och är inte stolt över det. Jag har blivit bannad för lite allt möjligt som powergaming, c logg och lite mindre som smått lall och röstregeln men har ändrats nu och försöker att inte bryta mot reglerna men om jag råkar göra det så tar jag mitt straff om det är indragna roller eller bara ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag absolut hade kunnat agera annorlunda. Även om jag blev attackerad så borde jag ha försökt undvika situationen istället för att direkt skjuta tillbaka. Jag borde ha kört därifrån och försökt undvika konfrontationen helt.
Jag förstår också att det skottet jag avlossade ser misstänkt ut i efterhand, och jag ångrar verkligen att jag satte mig i en sådan situation. Jag borde ha tänkt på att jag nyligen kommit tillbaka från en tidigare ban och varit extra försiktig med hur jag agerade för att inte skapa fler misstankar. Jag har lärt mig av detta och nästa gång jag hamnar i en liknande situation kommer jag att prioritera att fly och rapportera händelsen istället för att riskera att det ser ut som fusk eller RDM.
Jag ångrar verkligen hur jag hanterade det och hoppas att ni kan se att jag tar ansvar och vill göra rätt framöver.
Sen skulle jag absolut inte lagt ut montage fast jag var arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket efter den här bannen. Framför allt har jag insett hur lätt det är att hamna i en situation som kan misstolkas, även om man själv inte gör något fel. Jag har också förstått hur viktigt det är att alltid vara extra försiktig, särskilt när man redan haft en tidigare ban. Jag har lärt mig att jag måste tänka ett steg längre innan jag agerar – även i stressiga situationer. Nästa gång något liknande händer kommer jag hellre att försöka undvika konflikten eller lämna platsen istället för att riskera att det ser ut som fusk eller regelbrott. Jag ångrar verkligen djupt att jag hamnade här, men jag tar det som en läxa. Jag vill bara kunna visa att jag kan spela rättvist och vara en del av communityn utan att orsaka problem.
Har du läst våra regler? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka