Nekad Esaa | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esaa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Esaa

Vad är ditt discord namn? Qr_esaa

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Esaa mohammed är 22 år gammal han gillar att träna och har stort intresse för bilar. Hans mål i denna stad är att kunna leva ett bra liv. För hans uppväxt har inte varit så rolig. Lars är väldigt omtänksam, Bryr sig väligt mycket om andra folk. Han bryr sig nåstan men om sina vänner en han själv. Uppväxt, Född i stockholm. Han levde faktiskt ett bra liv hans pappa var polis och hans mamma var polis. Men det roliga tog slut när Lars var ungefär 10 år gammal då hans pappa var med om en bilkrock och dog senare av sina skador. Hans mamma var också svårt skadad. När Lars var ungefär 14 år så gick hans mamma bort. Efter det så var hans största dröm som vuxen att bli polis. Och han låg även bara i sin säng och grät. Han gjorde inget annat. Idag är hans största dröm att gå med i ett kriminellt gäng eller på något sätt vara kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att min karaktär kommer att bli gillad och jag kommer passa bra in. Jag kommer bidra till en allmänt bättre rp upplevelse åt alla som jag bemöter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tolkar det nästan som den gyllene regeln (så som du vill bli behandlad ska du behandla andra) Man vill göra motparten nöjd i ett rp scenario, samma sak som att du vill bli nöjd när du roleplayar med någon annan. Om alla spelar för motpartens vinst i ett scenario så vinner ju alla på det!

Hur hittade du Unive? Vän tips.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka