Accepterad Esa1975 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esa1975

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
4
Ditt discord namn: esa0211

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4991d4

Vad för typ av beslut gäller det? 6dagars ban samt 10 poäng

Vem/vilka tog beslutet? Liljedahl

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag var i en aktiv skottlosning sedan medföjer det till att jag krockar i en väg med min bil och jag var uppe i nästan 100 Km/h och därefter valde jag att backa ut med bilen utan att rpa på skador i /me. detta leder till att jag fick åtgärder. jag är en spelare som var good innan jag fick denna åtgärd samt har jag gjort roliga scenarion under tiden jag spelat och vill ha en ny chans.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt då jag är i en skotlosning och krockar samt får blackscren i krocken sedan tänker jag på att prioritera mitt liv då jag hade i baktanken att de skulle hoppa ut och skjuta. Jag kan förstå om jag krockar med bilen när jag är påväg till sjukan och jag har inget hot efter mig då är det relevant att rpa på skador men i en skottlosning så är det antingen dö eller inte rpa på skador och jag valde att inte skriva /me ont /me yr som är ett exempel. Irl om jag hade krockat hade jag förmodligen dött av krocken men det går kanppt inte att gemföra eftersom jag dog inte inom rp. och om jag hade överlevt krocken irl hade jag direkt gasat därifrån då man har så pass mycket adrenalin att man inte känner av skadorna man har. Kanske yr men det kan ej stoppa mig från att trycka på gase. Därför anser jag att det jag gjort väger nästan lika mellan rätt och fell.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://onedrive.live.com/?qt=allmyphotos&photosData=%2Fshare%2F3B16F74E8500A2F4%21sc649d30eba49456f81e58e8424d6b776%3Fithint%3Dvideo%26e%3DVxcAk4%26migratedtospo%3Dtrue&cid=3B16F74E8500A2F4&id=3B16F74E8500A2F4%21sc649d30eba49456f81e58e8424d6b776&redeem=aHR0cHM6Ly8xZHJ2Lm1zL3YvYy8zYjE2Zjc0ZTg1MDBhMmY0L0lRQU8wMG5HU2JwdlJZSGxqb1FrMXJkMkFmWGVxMjVpemJIdUJiVHhaQmNOZlJNP2U9VnhjQWs0&v=photos

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Överklagad spelare blir beskjuten under scenariot och hinner ej använda /m under detta scenariot därför blir blir denna överklagen accepterad.
Din beslut överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka