Nekad Esa1975 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ditt discord namn: esa0211

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4991d4

Vad för typ av beslut gäller det? 30 dagars ban och indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? ademdanske

Varför tror du själv att beslutet togs? varför jag tror att staffsen tog beslutet var för att klippet visar att jag är kidnappad och sen så ser dom i loggs att jag reloggade. Sen kan det även vara för att dom inte fick höra hela min del av historian.

Hur är beslutet felaktigt? varför jag tror att beslutet är felaktigt är för att jag inte cloggade allt började med att jag körde runt vid sc style och väntade på min vän men då så råkade jag köra in i någon och jag förklarade för han att det inte var med mening efter det började han följa efter mig och min bil går sönder mitt på vägen sedan hoppar han ut och jag låser min bil och jag valde att skicka gps till en nära vän till mig så om något händer så vet han vart jag är efter en stund börjar han rikta emot mig och säga att jag måste betala och förklarade att jag inte hade pengar och allt jag hade vart 4000 men han tog mitt svar som att jag ljuger för honom och sedan ber mig hoppa ut ur bilen och tar mig medans han kör så laggade jag skit mycket men tänka att det går bort lite senare sedan så stannar vi vid ett berg men när han körde så fick jag ett samtal av auto experten och jag tog upp telefonen för att klicka men då tror dom att jag skickar gps till min vän sedan så väljer dom att dra då det kommer en person och tar in mig i bilen i th och kör mig iväg men medans do körde så vart jag buggad under mapen för mig så jag sänkte alla mina settings till medium och sedan tryckte jag ja men viste inte att jag skulle relogga efter det så ber dom mig hoppa support och vi tar det där får en 30 dagars ban och indragna roller. jag ber om ursäkt och lovar att det inte kommer hända igen jag känner mig skyldig och jag blev lite frustrerad men om jag har på nåt sätt betet mig på ett dåligt sätt mot dig adam eller den andra killen så ber jag om ursäkt för de häldre vara vänner och bra med varandra än fiender jag svär jag menar de intw bara för att jage bannad men jag ber om ursäkt till nästa gång ska jag ocså fråga om jag kan relogga och spawna senaste och informera allafal någon adamdansk jag känner att jag kan ha betet mig som en idiot och jag ber om ursäkt för de håppas att du och dem andra förlåter mig pårkitigt menat. Till näste gång ska jag ta spawnmenu och säga vad jag ska göra jag ber om ursekt om jag förstört unives rp värkligen och för allt fel jag gjort. Jag ska även hålla koll på mina pm och tagg sp att jag kan gå till baka till ecenariot och fortsätta istället för att leta ingane efter personen. Nästa gång ska jag ocså tänka på motoportens vinnst så att han kan ha de scenariot så bra som han/hon vill 🙏

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kolla ban bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka