Accepterad Esa1975 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: jag vet inte hur

Vad är din discord tagg? esa0211

Vem var det som bannade dig? piacpc

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-09 013129.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror att det är ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person låg på golvet hade tid på sig innan han dog och jag va där han kunde ta upp hans mobil men hans mick var antagligen mutad så jag sa till hånnom upp med händerna osen bärde jag honnom och sen sa jag om du vill att jag ska ta dina grejer och lämna dem efter du har blivit vårdad så upp med händerna och han tog upp dem sen tog jag dem och skulle leta efter läkare men sen så blev jag bannad snälla jag ber dig låt jag kommer aldrig göra om de snälla jag har precis köpt krim o precis börjat spela o jag blev bannad slösade min månadspeng på krim snälla jag ber dig jag kommer aldrig göra om de jag svär snälla jag ber dig hjälp mig🙏🙏🙏🙏🙏

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktig ban för att han hade tid på sig innan han skulle dö och han var inte död för han kunde ta upp mobillen jag tror att staffen trodde att jag råna han men jag ville bara att han inte skulle förlora sina grejer men jag hjälpte honnom och när tog ner händerna igen så stod de att händerna måste vara uppe det betyder att han fortfarande levede

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara lämnat honnom i sjukhuset och gått

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig ta från någon som håller på att dö för sen ge tillbaka det och att jag ska bara lämna dem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
jag ville ocså säga att nästa gång ska jag vara välldigt nogran

snälla kan fu ge mig en cshns snälla jag ber dig smälla jag svär jag ska aldrig göra om detta men han sa till mig att jag skulle ta habs grejer frö jag fråga upp med händrena om du vill jag ska ta dina grejer o lämna dem efter du fått vård o hab tog upp händerna men jag lovar att detta kommer aldrig hända igen snälla bara denna gången🙏🙏🙏

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka