Nekad ERZ | Ansökan till Servervakt [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ERZ

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loran

Vad heter du på discord? ERZ#0414

Ange ditt födelsedatum 5 December 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer vara ungefär att jag är inne runt 10 timmar om dagen. Men när jag jobbar så kommer jag vara inne efter jobbet. Och mina jobb dagar skiljer sig från dag till dag. Men kommer kunna hjälpa till väldigt mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i nästan 11 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En av servervaktens jobb är att befria servern från trollen som förstör den för alla andra som faktiskt vill ha roliga och bra RP. Dem har som uppgift att kolla runt sig och ta åtgärder ifall regelbrott sker, man ska lägga en kick för mindre saker och 1h ban inc skicka in till staffs ifall något större regelbrott har hänt. dem har även en väldigt bra uppgift och det är att kunna dva alla bilar som står fel till tex dumpade mitt i vägen och de är ingen runtom dem. . en sv är alltså till för att underlätta för staffs så att dem inte har lika mycket att göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt för Unive. Jag vill hjälpa communityn och personalen att köra så kallade bubblers och förstöra alla andra på servern som faktiskt vill ha ett bra RP. Om jag var en servervakt borde jag kunna förbättra min server. Till exempel, om en bil som ingen använder bara påverkar serverns prestanda kan det vara svårt att ha en trasig bil, så servern kan förbättras. Var som helst du vill fixa det. Och anledningen till att jag vill bli servervakt är att förminska lall egentligen är lall det enda anledningen att jag gör denna ansöka för jag hatar lall så himla mycket t.ex du bara rpar normalt sen kommer en helt random kille från ingenstans och börjar lalla som att tar din bil, pratar ooc osv. Så om jag ser någon förtala och förstöra alla adras RP, kommer jag antingen sparka dem eller svban dem och skriva orsaken. Långt förbud för att ha brutit mot reglerna de begick. Inte bara detta utan att jag som är sjukvårdare händer mycket med att folk bara lallar runt och inte lyssnar på mig. De hoppar in i min bil och stör när jag försöker hjälpa andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korrupt servervakter kan till exempel betyda att om när du använder dina krafter på fel sätt. Och det kan vara att när du spelar med dina vänner och sitter och dödar varandra och sen du revar de. Detta kan vara korrupt servervakt. Eller när det finns ett scenario där dina vänner har problem och när de dör så revivar du de mitt under scenariot. Eller är att du bannar folk bara för att kanske de har varit elaka mot dig eller e dryga och sagt svär ord till dig.

Hej. Jag fick indraget medlemskap. Det är därför det står så.

Tillbaka