Ej Antagen Ersan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ersan

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Ditt discordnamn: .ersan002

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag skall bli staff då jag är väldigt komptetent har väldigt bra koll på hur rpn är och har varit staff några gånger innan på unive så vet hur det fungerar och hur jag ska agera. Är väldigt driven vet hur jag ska bete mig i support ärande samt hur jag ska bemöte spelarna. Är väldigt respectfull samt att jag är väldigt snäll och låter alla spelare prata till punkt, Kommer aldrig vara den staffen som avbryter andra i support ärande och är den som lyssnar på bådas sidor. Jag är en sådan staff som tar beslut efter alla pratat klart och förklarat sitt och inte en sån så fort jag sätt beviset så lägger jag en bann utan tar en i support först snackar med den och sedan kommer fram med ett beslur.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn
Det jag inte tycker fungerar med rpn just nu är väldigt mycket att vissa fearpar och har noll social rp. Detta gäller båda krims och poliser finns spelare som går efter regler men finns även de som VERKLIGEN inte bryr sig om unives regler.

Fearpn utifrån det jag sett har jag märkt att fearp är hos nästan 30% utav spelarna man riktar vapen elle något sådant å de väljer att fearpa skjuta eller springa iväg.

Sociala Rpn det är en ganska liten mängd spelare som inte bryr sig om sociala rpn och är på servern bara för att skott och få fram ett P12 montage och sedan är dom nöjda, Men nej så ska det inte vara. Spelarna skall följa regleln eftersom ifall man inte rpar för en social rp så är det en skott server det blir som en lall server utan den regel. Kommer vara den hårdaste staffen när det gäller Sociala Rpn samt Fear Rp.

Support, support enligt mig är väldigt långsamt och då menar jag inte bara på morgonen utan mitt på dagen också. Finns staffs som tar supp men finns staffs som sitter där för att det ska se ut att de gör något men egentligen så för det inte ett jack. Tycker att Support borde vara något som man blir indragen i ganska snabbt då man hoppar support för att göra en anmälan och visa bevis på någon/något.

Donation, Donation tar väldigt lång tid innan man blir indragen. t.ex när jag skulle köpa krim väntade i kanske 40 min innan jag blev indragen eftersom ingen satt och tog donation.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Krim ans, Kommer snacka med dom jag jobbar med om det jag tycker mest försör rpn just nu och att vi skall ha koll på det ännu mer än de vi gör redan. Hålla exktra koll på vissa områden där det brukar ofta ske regel brott.

Don ans. Kommer alltid sitta i don då det är mitt arbete och ifall jag märker att ingen tar don då kommer jag lägga en tagg i staff dcn och fråga varför ingen tar donation.

Support ans. Kommer alltid sitta och ta support alltid vara väldigt aktiv och samma som i don ifall jag ite märker att någon är aktiv sä lägger jag en tagg och frågar vad som pågår.

Rp Ans. Kommer sitta och specca 24/7 tilsammans med andra staffs som är rp ansvariga samt ej ta beslut själva kommer själv klart göra det men ifall det är ganska stora äranden kommer jag då ta beslutet tillsammans med någon annan och kommer alltid vara öppen om jag tycker någon tar fel besut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionell genom att visa andra spelarna hur det ska göra. Man ska vara respeckfull och bemöta en på ett sätt man själv vill bli bemöten på. Det är väldigt viktigt för mig att agera professinellt eftersom man är som en förebild för nya samt gamla spelare man visar dom vad som är rätt och vad som är fel. Man som staff ska verkligen bevisa att man förtjänar rollen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Är hemma från skolan 15:30 varje dag och går ej i någon sport så kommer kunna vara aktiv sen 15:30 varje dag och nån dag kommer ja gå ut me vnr osånt.

Hur länge har du spelat på Unive? några veckor skulle gissa på ca 1 månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit staff på andra servers dock inte unive än!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka