Nekad Error12345 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ago

Vad är ditt discord namn? Error#1257

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Detta är Robert. Robert Växte upp på en gård långt ute på landet. Han var den snällaste lilla ungen man kunde ha att göra med. Han hade många bra vänner i lågstadiet till mellanstadiet men i högstadiet tog det en stor sväng. Han fick då diagnosen asperger. Han började stanna hemma på gården mer och mer och till slut gick han inte till skolan alls. Det var då hans stora intresse för bilar kom fram. Han började hänga mycket med sin far ute i verkstaden och hjälpa till där. Han är idag anställd på SC styling och har äntligen hittat den rätta plats för honom. Han är idag 27 år och blir snart 28 och ser verkligen fram på framtiden som förhoppningsvis kommer innehålla mycket nya äventyr och spänning. Hans humör från yngre ålder har funnits med han hela sitt liv, Han är väldigt glad och vänlig runt människor. Eftersom hans stora intresse för bilar har hjälpt honom genom åren så ser han sig själv on 20år som en väldigt bra bilmekaniker och chef över SC styling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till roliga RP scenarion och mycket spänning inom RP. Jag vill att RP ska kunna vara en härlig plats att vara på med roliga och spännings fulla dagar. Jag gillar inte när man bryter mott lagarna medvetet och där kommer jag rycka in så ofta det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna. Man ska spela så att både sidorna i ett scenario har en lika stor chans för bättre upplevelse och spänning.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Youtube och Twitch och det är ju framför all Sveriges största Gta FiveM server. Väldigt rolig server.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju.
Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Lycka till!
MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka