Accepterad Errkish | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Errkish

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? sveddans

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Leo hade faktiskt en bra uppväxt med en stor familj med två föräldrar och tre bröder som har varit äldre Leo.
Jag har alltid varit den som har hjälpt till i hemmet särskilt så att inte mina bröder får skit, så man kan säga att jag tog mycket ansvar att skydda min bror när det gällde.
Började att plugga en del och ville jobba med människor i tidig ålder.

Jag gick samhäll under gymnasietiden och började plugga vidare till polishögskolan som omfattade 2,5 år. Efter det så blev jag polis ett tag och tyckte det var sjukt kul
att få att träffa nya människor dagligen och jobba med kollegor som var i toppklass. Sen hände det en grej inom polisyrket då jag var tvungen att
avgå på grund av tjänstefel. Man kan säga att jag gjorde ett misstag och det kommer jag få ångra av resten av mitt liv.

Efter detta så har 2 av mina bröder gått bort under året och det har varit berg och dal-bana så nu har jag en äldre bror som bor i denna stad (unive) och jag vill bygga upp ett nytt liv
där socialt har en stor del av mitt liv.

Idag är jag 22 år gammal, Leo Carlos och har en bror som heter Valentino Carlos. Jag skulle säga att jag glad, ansvarsfull och energifull och bryr mig om människor, men kan
ta i med hård handskarna om det behövs. Om jag blir medborgare så gör jag det yttersta för att få ett fungerande samhälle och att folk ska trivas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt RP och rolig rp men fortfarande seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att kanske förlora med mening. Detta gör att rpn blir roligare och mer intressant för alla. Det innebär också att man ska tänka på att sätta berättelsen före ens egen vilja om att vinna. Att till exempel att man har chansen att vinna ett scenario genom att döda alla men inte gör det för att kunna förlänga scenariot och det blir roligare för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några är RDM, VDM, powergaming, NLR, powergaming 2.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat FiveM sedan 4år tillbaka och har utvecklats genom åren, under den tiden har jag även varit staff på flera samt ägt 2 servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka