Nekad Erraplayer | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erraplayer

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? erik.larssons09

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Larsson

Vad är ditt discord namn? erraplayer#6718

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2009

Berätta om din karaktär. Han har haft det jobbigt med sin familj när han var liten för han har många foster hem han är 23 han har det väldigt jobbigt om nån snackar om hans rediga familj han har intresse för bilar och fordon och han vill bli bilmekaniker när han blir stor han hade många vänner när var yngre men nu har han tappat alla sina gamla vänner han och han växte upp i lilla staden i oskarshamn att man kan skaffa många vänner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? det är ju väldigt tråkigt om man blir bannad på denna servern för den har ett väldigt bra community och att man ska tänka som att det är ett riktigt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer RP det bästa jag kan jag kommer hjälpa folk ifall dem inte vet hur man gör t.ex. jag vet inte var man köper mobil då säger jag ta fram google maps och säger var det ligger och jag kommer vara online på servern när jag kan och inte är iväg nån stans

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska vinna ett scenario och att bara inte jag ska vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? jag googlade upp bästa svenska fivem roleplay och den hittade jag och jag kollade också på streamers

Nekad, utveckla hela din ansökan. Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka