Nekad Erraplayer | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erraplayer

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Blabban#6718

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Larsson och är född 2000 och är 22 år gammal. Han växte upp i oskarshamn med en bra familj och massa vänner. Han pluggade samhälle . Han vill därför gärna få arbete inom polis eller sjukvårdare . Han tar sitt yrke seriöst och försöker alltid göra gott intryck. .Fest kan också sitta bra då och då eftersom han får släppa los med kompisar. Fest kan vara kul med kompisar men kan också gå lite överstyr och det gillar inte Erik Larsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till en bra och god RP. Jag kommer hjälpa nya folk till servern så allt blir enklare för dem. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att bara inte jag ska vinna scenarion och alla ska ha en chans att vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp på bästa svenska fivem roleplay server unive var första resultatet samt att jag har kollat på folk på Twitch samt av vänner

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Samt hittar ej dc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka