Nekad Erraplayer | Ansökan till Servervakt [Mr.Panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erraplayer

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? blabban#6718

Ange ditt födelsedatum 4 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:30- 21:30
Tisdag:15:30-21:30
Onsdag:15:30-21:30
Torsdag:15:30-21:30
Fredag:15:30-21:30
Lördag 09:00-23:00
Söndag 08:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär i 4-5 månader nu tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger men det var när jag var nybörjare på rp

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att se till att dem sköter sig när dem rpar och så har dem uppgiften och dvd bilar ifall dem stor i vägen eller något liknade också så ska man /kicka dem eller /sv ban ifall dem inte kan sköta sig och såklart måste man skriva en anledning och så måste man ha klipp på vad som har hänt ifall man vill förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för jag kommer vara mycket aktiv att rpa och kolla så alla sköter sig och inte lalla och det är bra ifall man buggar och jag vill vara det för jag kommer kunna hjälpa staff teamet mer och se ifall dem lallar på piren t.ex. om jag ser någons slås jätte mycket då kickar jag eller bannar dem beroende på om dem kommer tillbaks när jag kickar dem redan 1 gång och jag vill bli sv för jag stöter på icke medlemmar som lallar med cykeln också medlemmar också vill jag bli sv för att underlätta för alla staffs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex. är om man ser sin kompis göra regelbrott och lalla men du bannar eller kickar inte han då för det är din kompis eller ifall man revivear sig själv i ett scenario för man bara vill vinna scenariot eller ifall man har dödt och man ser nån söka igenom en då ska du inte reveiva eller kickar man nån i ett scenario eller att man blir arg på en person så dv man hans bil

Abuse är är att man revivear sig själv i scenario för att inte förlora scenariot eller så kickar man andra också för att vinna scenario eller så kan man också revivea när man är vid sjukhuset för man inte orkar och vänta på tiden och om man kickar eller bannar nån för dem är hetsiga OOC

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka