Nekad erkky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

erkky

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? _greven_

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Anders är en lung person med många vänner och ett bra liv. Han kan jobba bra under stress och kan tåla kritik. Han har haft en bra uppväxt med Mamma Och Pappa närvarande och han hade en bra bra men sträng familj som inte lät han göra så mycket. Under hans uppväxt har Hans Pappa haft ett stort intresse för bilar då hans föräldrar va stränga så blev det att han hänge med sin Pappa i garaget och mekade MM. Anders bil intresse kom vid 6 års ålder. Åren gick och tillslut var han 15 och då sommarjobbade han med sin farsa och mekade bilar. Anders framtids planer är att jobba på Auto Experten eller Mekko Då han älskar att hjälpa folk. När Anders fyllde 18 Så fick han jobb som skogshuggare där han är kvar än. Han är väldigt social och har alltid ett trevligt bemötande mot sina kunder vilket kan ha en stor fördel i arbets livet. När han gick i 9an så hittade han en tjej och han hade det väldigt bra tills hon gjorde slut och han hamna i en djup depression Men han hittade en räddning köpa moppe han trimmade och skruvade tills han åkte ut en gång då kom polisen och tog hans
körkort. 1 månad senare så hittar han en moppe han köper trimmar säljer han fick runt 15000 kr sen sket han i det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet att jag kommer bidra med en social och rolig rp för båda parter. Jag kommer kunna acceptera att förlora ett scenario min huvudsak med RP är att ha kul och vara seriös. Kommer allmänt förbättra rpn runt mig och försöka skapa en magisk tid på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du behöver inte allt vinna i ett scenario tänkt lite på andra parten gör ett scenario där båda faktiskt har kul och inte bara skjuta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja pwg2 när man bara spelar för makt och pengar/shoot and loot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja över 2000 timmar varav 1500 på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla din ansökan. Du får återkomma om 24h med en ny ansökan. Lycka till nästa gång!

Tillbaka