Nekad erkky | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erkky

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? erkky#7622

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 400+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Qpark Chef för att jag har extrempt mycket kunskap inom orningsvakt jag är inte rädd för att säga till och har personligt stort intresse för orningsvakt och är väldigt aktiv och har väldigt bra rp enligt mig (;

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så tycker jag att jag har goda tidigare erfarenheter inom ordningsvakt och liknande. De erfarenheterna som jag kan ta med mig dit om det är så att jag blir chef har jag med tiden lärt mig atti inte vara rädd att säga till en del som jag kan inom ordningsvakt yrket och det kan jag ta m ed mig om det är så att jag blir chef över Qpark

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lenny och är en oerhört trevlig person. Han hittade plats på unive och bestämde sig absolut inte att utforska nya städer då denna stad var rätt för honom. bob är betydligt mycket längre än alla andra. Han toppar 179 cm och väger 78 kg. bob har alltid gillat att stå på den lagliga sidan och inte den kriminella. Hans stora dröm är att främst bli chef över Qpark och har studerat dag in och dag ut för att slutligen bli chef över företaget Qpark. Lenny hade en tuff uppväxt och blev mobbad som liten men är framgångsrik man vid detta tillfälle. Lenny föräldrar lever än idag och idag är Lenny 21 år gammal. Som liten har han alltid gillat att stå upp för sig själv och klarade mobbningen från högstadiet till gymnasiet. bob har hittat hem i unive och är väldigt intresserad att få utforska den stora världen där.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-7 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka