Nekad erkky | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erkky

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Erikeeik/

Ditt Hex-ID: 1100001451a096f

Vad är din discord tagg? erkky#7622

Vem var det som bannade dig? Det står inte.

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är inte på dator men du har blivit bannad för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom vet inte min karaktär. Det skulle räknas som lall om jag inte skulle haft den karaktären. Jag förstår att dom väljer att banna mig för det var rätt från den situationen när dom inget visste min käraktärs beskrivning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gled in på meko jag skulle laga min bil. Jag parkerade i jämte en Volvo min karaktär har ett väldigt högt temperament och har inget konsekvens tänk han hatar dessutom folk som kör Volvo.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en halvt felaktig ban. Jag kanske inte skulle bara sagt så men min karaktär är sån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En tidigare det var för typ 2 månader sedan. Jag var ny på servern och blev upptvingad i Nakenstaden av min kompis jag skulle läst på först. Nu har jag läst alla regler och är mycket medvetande om vad man får eller inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ksk inte gått på så direkt utan typ * Kör du Volvo fy fan*

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte ha sånt temperament utan va lung. Ksk till och med kör du Volvo?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka